Akınsoft Ürün Takip Sistemi “ÜTS” Nasıl Çalışır ?

Ürün takip sistemi, tıbbi cihazların ve kozmetik ürünlerin takibini sağlamak amacıyla yapılmış bir programdır. ÜTS hakkında detaylı bilgi için Ürün Takip Sistemi (ÜTS) Nedir? makalemize bakabilirsiniz.

Akınsoft ERP Lisansı yanında ÜTS için ayrıca lisans almanız gerekmetedir. ÜTS lisansınız da varsa;

Akınsoft Veri Transfer Programını çalıştırın ve Sistem Admini kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapın.

Şirket seçimini de yaptıktan sonra hangi programı başlangıçta çalıştıracağınızı seçebileceğiniz pencere gelecek oradan Ürün Takip Sistemi Entegrasyonunu seçiyoruz ve Windows Başlangıcında otomatik çalıştır ve isterseniz gizle butonlarını da tikleyip tamam diyoruz.

Ürün Takip Sistemi Entegrasyonunu çalıştırabilmek için Veri Transfer uygulamasında tekrar lisanslama yapmamız gerekiyor. Bunun için yardım menüsü altından lisansa tıklayıp Ürün Takip Sistemi Entegrasyonunu seçip lisans ve müşteri kodumuzla lisanslama işlemini yapıyoruz.

Daha sonra Ürün Takip Sistemi Entegrasyonuna tıklıyoruz gerekli 2 adet dll dosyasını indirmenizi istiyor. Bu dosyaları işletim sisteminize göre (32 bit işletim sistemine sahipseniz C:\Windows\System32, 64 bit işletim sistemine sahipseniz C:\Windows\Syswow64 ) klasörüne atmanız ve tekrar Ürün Takip Sistemi Entegrasyonuna tıklamanız gerekiyor.

Açılan ekrandan ayarlara tıklayıp ÜTS kurum numaranızı ve token idnizi girdikten sonra entegrasyon yapmak istediğiniz bölümleri tikleyip ERP Özel Alan Tanımlarını Aça tıklayın.

Sistem Cari , Stok, Seri No Fatura, İrsaliye modüllerinde alan tanımlarını otomatik olarak açacaktır. Akınsoft ERP programında ilgili alanları doldurunuz.  Kestiğiniz faturaları, yaptığınız üretimleri ve ithalatları yaptıkran sonra Akınsoft Veri Transferinde Ürün Takip Sistemi Entegrasyonuna gelip ilgili alandan sorgulama yaparak ÜTS bildirimi yapabilirsiniz.