Akınsoft e-Fatura sunucusuna bağlanılamadı yada kullacı bilgileri hatalıdır.
Bu problem belirli aralıklar ile ayda bir kaç kez başınıza gelebilecek olaylardandır.
Bu sorunun çözümü için; Öncelikle programınızı güncel tutmanız gerekmektedir.
Bunun için Akınsoft Wolvox Installer uygulamasına giriş yapmanız ve linkten adımları takip etmeniz gerekmektedir. TIKLAYINIZ
Güncelleme yapmanıza rağmen problem çözülmediyse, entegratör firmanız ile iletişime geçip(EDM, DIGITAL PLANET, İZİBİZ, VB.) Web servis şifrenizin değişikliğini talep etmeniz gerekmektedir.
Şifre değişikliğini gerçekleştirdikten sonra, Akınsoft Wolvox ERP programında e-Fatura Ayarları kısmında kullanıcı bilgilerinizi tekrardan girmeniz gerekmektedir.
Bu işlemler sayesinde bu hatayı almıyacak, e-Fatura ve Portal işlemlerinize kaldığınız yerden devam edebileceksiniz.