-
Akınsoft WolvoxAI Yapay Zeka Asistanı
💡 WolvoxAI Nedir? WolvoxAI ile Akıllı Raporlama: Fatura, Stok ve Cari İşlemlerinizde Yeni Dönem Başladı! Akınsoft, dijital dönüşüm yolculuğunu bir adım daha ileri taşıyarak Wolvox ERP kullanıcılarına yepyeni bir özellik sundu: WolvoxAI Yapay Zeka Asistanı. Bu yeni nesil yapay zeka entegrasyonu sayesinde artık Fatura, Stok ve Cari modüllerine ait raporlarınızı saniyeler içinde oluşturabilir, zamandan tasarruf…
-
AKINSOFT Wolvox 8’den 9’a geçiş
AKINSOFT Wolvox ERP programında 8 sürümünden 9 sürümüne nasıl geçişi ve önemini anlatacağız. İlk olarak bilinmesi gereken bir konu AKINSOFT Wolvox 8 sürümü Haziran 2025 yılında güncellemelerini durduracağını açıkladı. Peki bu ne anlama geliyor ? Yukarıda ki 2 örneği kısaca açıklamamız gerekirse, artık Wolvox 8 sürümüne güncellemelerin gelmeyeceği sorunlar konusunda çözümsüz kalabiliriz. Örnek olarak, Wolvox…
-
İade Faturası (Schematron Hatası)
İade veya tevkifat faturası keserken “Schematron” hatası ile karşılaşmanız durumunda çözüm üretimi için doğru yerdesiniz. Öncelikle sorunun kaynağını bilmemiz gerekiyor. Sorun içerisinde “UBL İçeriği Hatalı” uyarısı kesmeye çalıştığınız faturada bir alanın doldurulmadığını belirtmektedir. İade faturası keserken doldurulması gereken bu alan ise kesmek istediğiniz iade faturasında. Gelir İdaresi Başkanlığının yeni yayınlamış olduğu bildirgede İade faturalarında iade…
-
Teknik Destek İçin Ticket Nasıl Açılır ?
https:// ankara.limondesk.com Adresine giderek, ‘Kayıt Ol’ aşamasını tamamladıktan sonra, Sistem otomatik olarak giriş yapıcaktır. Bu aşamadan sonra müşteri ekranından ‘Yeni Destek Kaydı’ diyip bilgileri doldurduktan sonra ticket açma işleminiz başırılı olucaktır. Ticket açma işleminiz tamamlandıktan sonra, ortalama 30 dakika içerisinde dönüş sağlanmış olucaktır.
-
Wolvox8’den Wolvox9’a Upgrade İşlemi Sonrası Alınan Hata
Wolvox8’den Wolvox9’a geçişlerde Kontrol Paneli programında ‘Programda bir hatayla karşılaşıldı’ şeklinde hata alındığında yapılması gerekenler.
-
KDV (Katma Değer Vergisi) Oran Değişikliğinin Wolvox ERP Programında Uygulanması
Güncelleme yapmadan önce yedek almayı unutmayınız, 1. Yetkili-Tanımlar-Ayarlar-Genel Ayarlar penceresini açınız. Genel Ayarlar penceresinde lisansınızda bulunan modüllere bağlı olarak fatura, irsaliye, sipariş, teklif ve servis ayarlarını açıp ‘KDV Oranı’ alanlarını değiştirin ve ‘Kaydet’ butonuna tıklayın. Aşağıdaki görselde fatura için yapılan bir örnek verilmiştir. KDV oran ayarlarını tüm alış ve satış formları için yapmayı unutmayınız.(Örneğin; Satış…
-
Akınsoft e-Fatura Portal Giriş İşlemleri
Kullanmış olduğunuz e-Fatura, e-Arşiv portalına otomatik giriş sistemi için yapılması gerekenler. Öncelikle Akınsoft ERP programında ‘Kısayol Çubuğu’ bölümüne ‘e-Fatura Ayarları’ yazıyoruz ve giriş yapıyoruz. Açılan pencerede ‘Kullanıcı Bilgileri’ kısmına geliyoruz. Hangi entegratör firma ile çalışıyor isek onu seçiyoruz. ‘Portal Giriş Bilgileri’ ve ‘Web Servisi Bilgileri’ kısmını dolduruyoruz. (Bu bilgiler Entegratör firma tarafından paylaşılmaktadır.) Yapmış olduğunuz…
-
Windows Service Pack 1 Hatası
Bu yazılım, Windows Service Pack 1 ve üzerindeki sürümlerle çalışır. Hatasının nasıl çözümleneceğini göstereceğiz. Öncelike bilgisayarımızın ‘Arama’ bölümüne gelip, Regedit yazıp karşımıza gelen uygulamaya tıklıyoruz. Sistemi açtıktan sonra, ‘HKEY_LOCAL_MACHINE’ dosyasının alt katmanlarını açıyoruz. Açılan alt klasörde sırasıyla; SYSTEM – ControlSet001 – Control şeklinde alt dosyalara ileliyoruz. Control klasörünün alt klasörlerinin içerisinde ‘Wİndows’ klasörü olması gerekiyor.…
-
‘Hesap Sorgulama İşleminde Bazı Hatalar Meydana Geldi’ Sorunu
‘Hesap Sorgulama İşleminde Bazı Hatalar Meydana Geldi.’ Socket Error #10061 Connection refused. Yeterli kontürünüz olmasına rağmen, e-Fatura veya e-Arşiv fatura gönderim esnasında bu şekilde hata alıyorsanız, Öncelikle yapmanız gereken işlemler, mevcutta kullanmış olduğunuz AKINSOFT Wolvox ERP ve AKINSOFT Wolvox Kontrol Paneli programlarınızı güncellemeniz olucaktır. Güncelleme detayları için; TIKLAYINIZ. Güncelleme sonrasında hata devam ediyor ise kullanmakta…
-
AKINSOFT e-Fatura ”e-Fatura sunucusuna bağlanılamadı yada kullanıcı bilgileri hatalıdır.” Çözümü
Akınsoft e-Fatura sunucusuna bağlanılamadı yada kullacı bilgileri hatalıdır. Bu problem belirli aralıklar ile ayda bir kaç kez başınıza gelebilecek olaylardandır. Bu sorunun çözümü için; Öncelikle programınızı güncel tutmanız gerekmektedir. Bunun için Akınsoft Wolvox Installer uygulamasına giriş yapmanız ve linkten adımları takip etmeniz gerekmektedir. TIKLAYINIZ Güncelleme yapmanıza rağmen problem çözülmediyse, entegratör firmanız ile iletişime geçip(EDM, DIGITAL…