İade Faturası (Schematron Hatası)

İade veya tevkifat faturası keserken “Schematron” hatası ile karşılaşmanız durumunda çözüm üretimi için doğru yerdesiniz. Öncelikle sorunun kaynağını bilmemiz gerekiyor. Sorun içerisinde “UBL İçeriği Hatalı” uyarısı kesmeye çalıştığınız faturada bir alanın doldurulmadığını belirtmektedir. İade faturası keserken doldurulması gereken bu alan ise
kesmek istediğiniz iade faturasında. Gelir İdaresi Başkanlığının yeni yayınlamış olduğu bildirgede İade faturalarında iade kesilecek olan faturanın fatura numarası ve tarihinin iade faturasında belirtilmesi yönünde bir güncelleme yayınladı. Sorun yaşamanızın sebebi ise bundan kaynaklanıyor.

Peki biz bu sorunu nasıl çözebiliriz ?

  • Sisteminizi güncelleyerek Alış faturasının numarası ve tarihini girebileceğiniz alanın oluşmasını sağlamak.
  • Faturanızda Alış Faturasının numarasını ve tarihini girebileceğiniz alanın doldurulması durumunda sorununuz çözülür.

Peki sistemime zarar gelmeden güvenli ve doğru bir biçimde nasıl güncellerim ?

  • https://ankara.limondesk.com/ sayfasından bize ticket yolu ile ulaşabilirisiniz.
  • 0312 229 37 30 telefon numarası ile Whatsapp Teknik Hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.