E-Fatura Entegrasyonu için ipuçları aşağıda belirtilmiştir.
E-Fatura ve E-Arşiv Kolay Geçiş Adımları,
Şahıs İşletmesi, Limited Şirketi veya Anonim Şirketi olmanız fark etmeksizin e-Fatura’ya herkes geçiş yapabilir.
İlk adım; e-İmza / Mali Mührünüzü Alın
Şahıs şirketiyseniz elektronik ortamda ıslak imza değeri taşıyan e-İmza’yı, LTD veya A.Ş. iseniz yasal belgelerin güvenliğini ve gizliliğini sağlayan mali mührü Kamu SM üzerinden alabilirsiniz.
İkinci Adım; GİB’den e-fatura başvurusunda bulunun
e-İmza veya mali mührünüzle birlikte Gelir İdaresi Başkanlığı’nın e-Fatura Canlı Ortam Başvurusu ekranından kayıt olabilir ve Özel Entegratör üzerinden e-Fatura gönderip alacağınızı beyan edebilirsiniz.
Üçüncü Adım ; Entegrator Sözleşmelerini Onaylayın
Destek ekibimiz tarafından gönderilen form ve sözleşmeleri doldurun. Sonrasında e-Fatura’ya geçmek istediğiniz tarihi belirtmenizi isteyeceğiz,
Başvurunuzun Onaylanması
Gelir İdaresi Başkanlığı kaydının tamamlanması için size gönderilen uygulama aracılığıyla kullanılacak olan dosyaları e-İmza’nız veya mali mührünüzle imzalayın. Böylece e-Fatura’ya geçişiniz başarıyla tamamlanacaktır.
E-Fatura ve E-Arşiv düzenlemek için hazırsınız.
Destek ekibimiz tarafınıza gönderilen kullanıcı adı ve parolasını kullanarak, Akınsoft Wolvox ERP yazılımınızın entegrasyonunu yapar ve bu andan itibaren kağıt fatura yerine e-fatura düzenlemeye başlayabilirsiniz.